بررسی اثربخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی یادگیری برافزایش روحیه ی علمی و شایستگی تحصیلی دانش آموزان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی اثربخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی یادگیری برافزایش روحیه ی علمی و شایستگی تحصیلی دانش آموزان دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی اثربخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی یادگیری برافزایش روحیه ی علمی و شایستگی تحصیلی دانش آموزان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثربخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی یادگیری برافزایش روحیه ی علمی و شایستگی تحصیلی دانش آموزان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی اثربخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی یادگیری برافزایش روحیه ی علمی و شایستگی تحصیلی دانش آموزان :

سال انتشار : ۱۴۰۱

تعداد صفحات : ۲۴

تحقیق حاضر سعی دارد به بررسی اثربخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی یادگیری برافزایش روحیه ی علمی و شایستگی تحصیلی دانش آموزان بپردازد، تحقیق حاضر از نوع تحقیقات آزمایشی (نیمه تجربی) است. جامعه آماری تحقیق حاضر کلیه ی دانش آموزان متوسطه دوم شهر همدان می باشد. که تعداد آنها ۴۸۲ نفر می باشد از این جامعه با روش نمونه گیری در دسترس۶۰ نفر انتخاب شد؛ که ۳۰ نفر به عنوان گروه کنترل و ۳۰ نفر به عنوان گروه آزمایش بصورت تصادفی انتخاب شدند. ابزار اندازه گیری دراین تحقیق پرسشنامه استاندارد روحیه ی علمی و پرسشنامه استانداردشایستگی تحصیلی دانش آموزان میباشد که روایی آنها مورد تایید اساتید متخصص و پایایی آن با استفاده از آزمون آلفای کرونباخ به ترتیب ۰/۸۰ و ۰/۷۰ مورد ارزیابی و تایید شد، همچنین در این تحقیق، از گروه تجربی برای شرکت در برنامه مداخله دعوت به عمل آمد. سپس گروه تجربی به سه گروه کوچک تقسیم شدند و در برنامه مداخله این پژوهش که بیشتر به صورت بحث گروه ی اجرا شد، شرکت کردند. برنامه مداخله بر اساس مراحل آموزش مهارت خودتنظیمی تدوین یافته بود. هر یک از این جلسات به مدت دو ساعت به طول انجامید.با توجه به تقسیم گروه تجربی به سه گروه کوچکتر و تعداد جلسات برگزار شده برای هر گروه ۵ جلسه جمعا ۱۵ جلسه آموزشی مجموعا به میزان ۱۵ ساعت تشکیل گردید. لازم به ذکر است که، تجزیه و تحلیل داده های جمع آوری شده با استفاده از نرم افزار SPSS انجام شد، ماحصل یافته های تحقیق نشان داد که، آموزش راهبردهای خودتنظیمی یادگیری برافزایش روحیه ی علمی و شایستگی تحصیلی دانش آموزان نقش موثر و اثربخشی بالایی را ایفا می کند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.