وضعیت سواد سلامت مادران تازه‌زایمان‌کرده و عوامل مرتبط با آن؛ مطالعه موردی شهرستان اسفراین


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 وضعیت سواد سلامت مادران تازه‌زایمان‌کرده و عوامل مرتبط با آن؛ مطالعه موردی شهرستان اسفراین دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد وضعیت سواد سلامت مادران تازه‌زایمان‌کرده و عوامل مرتبط با آن؛ مطالعه موردی شهرستان اسفراین  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی وضعیت سواد سلامت مادران تازه‌زایمان‌کرده و عوامل مرتبط با آن؛ مطالعه موردی شهرستان اسفراین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن وضعیت سواد سلامت مادران تازه‌زایمان‌کرده و عوامل مرتبط با آن؛ مطالعه موردی شهرستان اسفراین :

اهداف: مهم‌ترین ضامن حفظ تندرستی مادر و جنین در دوران بارداری، آگاهی از مراقبت‌های این دوران و عمل‌نمودن به آنها است. سواد سلامت فاکتوری بااهمیت و قابل اصلاح برای بهبود دستیابی به این آگاهی است. لذا مطالعه حاضر با هدف تعیین میزان سواد سلامت مادران تازه‌زایمان‌کرده و عوامل مرتبط با آن در شهرستان اسفراین انجام شد.
ابزار و روش‌ها: پژوهش حاضر یک مطالعه توصیفی- تحلیلی به روش مقطعی است که در سال ۱۳۹۶ روی ۲۶۶ مادر به‌تازگی زایمان‌کرده مراجعه‌کننده به پایگاه‌های بهداشت شهرستان اسفراین انجام شد. نمونه‌ها به روش نمونه‌گیری تصادفی طبقه‌ای انتخاب شدند. ابزار گردآوری داده‌ها پرسش‌نامه سواد سلامت مادری و نتایج بارداری (MHLAPQ) بود. داده‌ها توسط نرم‌افزار SPSS 19 و با استفاده از آزمون‌های آماری T مستقل و آنالیز واریانس یک‌طرفه مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند.
یافته‌ها: میانگین نمره سواد سلامت مادران ۹.۹۴±۵۷.۰۷ بود. همچنین بین سواد سلامت مادران با سطح تحصیلات و شغل ارتباط معنی‌داری وجود داشت (p0.05).
نتیجه‌گیری: وضعیت سواد سلامت مادری در مادران تازه‌زایمان‌کرده شهر اسفراین در وضعیت مطلوبی قرار دارد و شغل و سطح تحصیلات از عوامل مرتبط با سواد سلامت مادران است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.