طراحی، ساخت و ارزیابی دستگاه میکرواینجکتور سلولی جهت بهبود کیفیت تزریق در فضای زیر شبکیه با حداقل آسیب


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 طراحی، ساخت و ارزیابی دستگاه میکرواینجکتور سلولی جهت بهبود کیفیت تزریق در فضای زیر شبکیه با حداقل آسیب دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد طراحی، ساخت و ارزیابی دستگاه میکرواینجکتور سلولی جهت بهبود کیفیت تزریق در فضای زیر شبکیه با حداقل آسیب  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طراحی، ساخت و ارزیابی دستگاه میکرواینجکتور سلولی جهت بهبود کیفیت تزریق در فضای زیر شبکیه با حداقل آسیب،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن طراحی، ساخت و ارزیابی دستگاه میکرواینجکتور سلولی جهت بهبود کیفیت تزریق در فضای زیر شبکیه با حداقل آسیب :

زمینه و هدف: تزریق صحیح سلول در روش های سلول درمانی یکی از مراحل مهم و چالش برانگیز در مطالعات حیوانی و انسانی است. هدف از این مطالعه طراحی و ساخت دستگاهی برای تزریق سلول های بنیادی به فضای زیر شبکیه و درون زجاجیه سلول درمانی در بیماری های تخریبی شبکیه است.
مواد و روش ها: در این مطالعه نقشه اولیه دستگاه تهیه شد و سپس قالب های فلزی تهیه و ابزار مناسب برای ساخت دستگاه فراهم شد. قطعات دستگاه جداگانه توسط دستگاه برش سی ان سی تهیه شد و بر روی هم سوار شدند. برای تایید کارکرد دستگاه از روش ایمونوهیستوشیمی استفاده شد و تزریق ماده فلوئورسین در فضای زیر شبکیه با دستگاه ساخته شده در موش های بزرگ آزمایشگاهی انجام شد. نمونه های بافتی بعد از گذشت ۶ ساعت و ۲۴ ساعت بعد از تزریق توسط میکروسکوپ فلوئورسنت جهت تزریق صحیح مورد بررسی قرار گرفتند.
یافته‌ها: نتایج حاصل از تزریق ماده فلوئورسین در فضای زیر شبکیه نشان داد که ماده تزریق شده ۶ ساعت و ۲۴ ساعت بعد از تزریق به درستی در فضای زیر شبکیه قرار گرفته است و بین لایه سلولی رنگ دانه دار شبکیه و شبکیه عصبی قرار دارد. نمونه های بافتی دارای حداقل آسیب ناشی از ورود سوزن بوده و لایه های بافتی شبکیه دچار بهم ریختگی نشده اند.

نتیجه‌گیری: این مطالعه نشان داد که دستگاه میکرواینجکتور سلولی توانسته است به طور صحیح و دقیق ماده فلوئورسین را در فضای زیر شبکیه تزریق نماید. به نظر می رسد که این دستگاه توانایی تزریق صحیح سلول های بنیادی به فضای زیر شبکیه را دارد و می تواند در مدل های حیوانی مورد استفاده قرار گیرد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.