شناسایی مؤلفه‏های فرهنگ ناب در دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی(یک مطالعه فراترکیب)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی مؤلفه‏های فرهنگ ناب در دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی(یک مطالعه فراترکیب) دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی مؤلفه‏های فرهنگ ناب در دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی(یک مطالعه فراترکیب)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی مؤلفه‏های فرهنگ ناب در دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی(یک مطالعه فراترکیب)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی مؤلفه‏های فرهنگ ناب در دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی(یک مطالعه فراترکیب) :

تعداد صفحات : ۲۹

دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی با چالشهایی همچون افزایش رقابت، کمبود منابع و گوناگونی در تقاضای مشتری با توجه به خدمات درخواست‏شده روبه‏رو می‏باشند که ضرورت توجه به فرهنگ ناب در مؤسسات آموزش عالی را نشان می‏دهد. هدف: هدف عمده از ارائ این مقاله، شناسایی و بیان مؤلفه‏های فرهنگ ناب در دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی بود؛ به طوری که احترام به افراد، بهبود مستمر و حذف اتلاف محقق شود. روش: این مطالعه از روش کیفی و مرور نظام‏مند با هدف کاربردی استفاده کرد. مرور نظام‏مند جامعی از فصلنامه‏ها، کتابها و رساله‏ها صورت گرفت که از پژوهش پایگاه داده‏های مختلف با استفاده از سه کلید واژ «فرهنگ، ناب، آموزش عالی» و ارجاعات مرتبط بین سالهای ۱۹۹۰ تا ۲۰۲۱ صورت گرفت. در مجموع، ۶۰ منبع(۵۱ مقاله، شش کتاب و سه رساله) تجزیه و تحلیل شدند. معیارهای انتخاب اسناد، هم‏راستایی عنوان، چکیده و محتوا با فرهنگ ناب در آموزش عالی بود. یافته‏ها: نتایج نشان داد که هفت بعد شناسایی‏شده، فرهنگ ناب را در آموزش عالی شکل می‏دهند که عبارتند از: ارزشهای محوری، اصول ناب، رهبری، افراد، کار تیمی، ارتباطات با محیط و مصنوعات. به طور کلی، به نظر می‏رسد فرهنگ ناب، زمانی که برای بهبود عملیاتهای اجرایی و دانشگاهی در آموزش عالی به کار برده می‏شود، ارزش مهم و قابل اندازه‏گیری داشته باشد. نتیجه‏گیری: استفاده از مفهوم فرهنگ ناب در آموزش عالی، به صورت فزاینده‏ای موضوع مقبول مطالعات پژوهشی بوده است. تأکید برای گسترش فرهنگ ناب و ارزشهای محوری آن باید مورد توجه قرار گیرد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.