مروری بر ده مقاله در زمینه ی خود تعیین گری و هویت تحصیلی بر پیشرفت تحصیلی و یادگیری در مقاطع مختلف برای افراد ناتوانی ذهنی و توانایی ذهنی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مروری بر ده مقاله در زمینه ی خود تعیین گری و هویت تحصیلی بر پیشرفت تحصیلی و یادگیری در مقاطع مختلف برای افراد ناتوانی ذهنی و توانایی ذهنی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مروری بر ده مقاله در زمینه ی خود تعیین گری و هویت تحصیلی بر پیشرفت تحصیلی و یادگیری در مقاطع مختلف برای افراد ناتوانی ذهنی و توانایی ذهنی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مروری بر ده مقاله در زمینه ی خود تعیین گری و هویت تحصیلی بر پیشرفت تحصیلی و یادگیری در مقاطع مختلف برای افراد ناتوانی ذهنی و توانایی ذهنی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مروری بر ده مقاله در زمینه ی خود تعیین گری و هویت تحصیلی بر پیشرفت تحصیلی و یادگیری در مقاطع مختلف برای افراد ناتوانی ذهنی و توانایی ذهنی :

سال انتشار : ۱۴۰۰

تعداد صفحات : ۱۰

هدف:هدف از این مقاله مروری بررسی خود تعیین گری و هویت بر پیشرفت تحصیلی و یادگیری در مقاطع مختلف درافراد مبتلا به(ناتوانی ذهنی) و افراد سالم و همچنین نحوه ی عملکرد خود تعیین گری در کاهش اضطراب و موفقیت و پیشرفت در مقاطع مختلف ابتدایی تا دانشگاه می باشد.روش بررسی : در این مطالعه از مقالات خارجی از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۹ استفاده شد و بعد از ترجمه مورد مطالعه و تحقیق قرار گرفته شد.یافته ها :مقاله پیش رو یک مقاله مروری است که بر خود تعیین گری به عنوان یک ساختار مثبت رشد جوانان است تعریف و مفهوم پردازی از نظریه خود تعیین گری و نظر به کارکرد تعیین تکلیف بررسی می شوند نظریه های خود تعیین گری از نظر انگیزه و افزایش مهارت بررسی می شود همچنین عوامل مرتبط با خود تعیین گری مانند اموزش خود مختار حمایتی و سبک فرزند پروری – فرهنگ اثر بخشی برنا مه های مداخله ای و مزا یای آموزش خود تعیین گری برای دانش اموزان مورد بحث قرار گرفته است.همچنین در این مقاله بررسی این که خود تعیین گری و انگیزش پیشرفت بر عملکرد تحصیلی (آکادمیک) دانش اموزان با توان عقلی و ناتوانی عقلی و مهارت های بدست آمده حاصل از خود تعیین گری در طی مدرسه را با کیفیت بالا در پیامدهای زندگی در بزرگسالی را از خود نشان می دهد بررسی شده است.نتیجه :به نظر می رسد خود تعیین گری و هویت تحصیلی با نتایج مثبت یادگیری همراه است علیرغم تحقیقات گسترده در این حوزه پیش بینی رابطه ای بین خود تعیین گری و پی شرفت آکادمیک برای دانش آموزان مبتلا به ناتوانی عقلی به طور کامل اثبات ن شده است اگر چه بسیاری از مطالعات استفاده از رابطه انگیزشی تحصیلی و پیشرفت تحصیلی مدرسه را از نظر تئوری خود تعیین گری بررسی کرده اند اما نتایج متناقض است.بنابراین با توجه به تحقیقات به عمل آمده بررسی خود تعیین گری هویت،پیشرفت تحصیلی هم بر وری افراد مبتلا و یر مبتلا برای ایجاد مهارت ها و تعیین سرنوشت دانش اموزان در آینده و برای کنار آمدن با چالش هایی که در پیش رو دارند بسیار مهم است

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.