عوامل زمینه سازروابط فرازناشویی مردان،مطالعه کیفی ازتجارب زنان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 عوامل زمینه سازروابط فرازناشویی مردان،مطالعه کیفی ازتجارب زنان دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد عوامل زمینه سازروابط فرازناشویی مردان،مطالعه کیفی ازتجارب زنان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی عوامل زمینه سازروابط فرازناشویی مردان،مطالعه کیفی ازتجارب زنان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن عوامل زمینه سازروابط فرازناشویی مردان،مطالعه کیفی ازتجارب زنان :

تعداد صفحات : ۱۳

مقدمه: پژوهش حاضر با هدف بررسی تجارب زنان از عوامل زمینه ساز روابط فرازناشویی مردان انجام شد.
روش: طرح پژوهش کیفی و بر پایه رویکرد پدیدارشناسی بود.  نمونه گیری به روش مبتنی بر هدف انجام بر اساس قانون اشباع داده­ها شامل ۲۹ نفر که با استفاده  از مصاحبه حضوری نیمه ساختاریافته مورد ارزیابی قرار گرفتند. متن های حاصل از مصاحبه ها به وسیله رویکرد پدیدارشناسی و با استفاده از روش کلایزی تحلیل شدند.
یافته ها: درنتیجه مضمون اصلی و زیر مولفه های آن ها و واحدهای معنایی حمایت کننده از مضمون در ۵ مضمون اصلی ویژگی های آسیب زای زن، ویژگی های آسیب زای مرد، اختلال در صمیمیت زوجین، ازدواج با احتمال شکست و خانواده آسیب زا کشف شدند. هریک از مولفه های فوق دارای چندین واحد معنایی حمایت کننده بودند.
نتیجه گیری: مضامین کشف شده با روش پدیدارشناسی  بر اساس تجربه زیسته در این مطالعه اطلاعات جدیدی در خصوص علل و سبب شناسی روابط فرازناشویی مردان به دست داد که روان شناسان و مشاوران خانواده می توانند از این یافته ها برای طراحی روش های پیشگیری استفاده نمایند.
 

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.