تاثیر پاندمی کرونا بر اشتیاق به تحصیل دانش آموزان ابتدایی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر پاندمی کرونا بر اشتیاق به تحصیل دانش آموزان ابتدایی دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر پاندمی کرونا بر اشتیاق به تحصیل دانش آموزان ابتدایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر پاندمی کرونا بر اشتیاق به تحصیل دانش آموزان ابتدایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر پاندمی کرونا بر اشتیاق به تحصیل دانش آموزان ابتدایی :

سال انتشار : ۱۴۰۰

تعداد صفحات : ۲۴

به دنبال شیوع ویروس کرونا، تعطیلی مدارس و لزوم تداوم آموزشی در سال تحصیلی، معلمان ناگزیر از ارائه آموزش در شبکه هایاجتماعی گردیدند (محمدی و همکاران ۱۳۹۹). هدف از پژوهش حاضر بررسی تاثیر ویروس کرونا بر اشتیاق به تحصیل دانشآموزان ابتدایی بوده است، روش پژوهش، کیفی با رویکرد روایت پژوهی میباشد. روش گردآوری اطلاعات مصاحبه با معلمان ودانش آموزان و منابع علمی و کتاب خانه ایی بود که مصاحبه با ۳ معلم و ۲ دانش آموز انجام شد. با انجام مصاحبه آگاهی ازتجربه زیسته معلمان و نظریات تعدادی دانش آموز کسب گردید که در قالب روایت در مقاله ذکر شده است. بعد از اتمام روایت،کدگذاری روایت انجام گرفت تا تحلیل روایت به سهولت انجام گیرد، کدگذاری در سه مرحله کدگذاری باز، محوری و گزینشیصورت گرفت تعداد کدهای اولیه ۵۲ مورد بوده است که بعد از مرور این کدها فرایند ادغام و حذف و گزینش انجام شد که باانجام این مرحله تعداد کدها به ۳۹ مورد کاهش یافت، سپس مقوله بندی انجام گرفت که تعداد مقوله ها نیز ۶ مورد است. دراین راستا ویژگی های مثبت و منفی آموزش مجازی و چگونگی تاثیر ویروس کرونا بر اشتیاق به تحصیل استخراج گردید، یافته هانشان داد، ویروس کرونا و شرایط قرنطینه بر اشتیاق و انگیزه برای یادگیری دانش آموزان ابتدایی تاثیر گذاشته و باعث کاهشاشتیاق شده است. با توجه به مشکلاتی که در آموزش مجازی موجود است روشهای به کار گرفته شده توسط معلمان برایتدریس خیلی موثر بوده و بر اشتیاق دانش آموزان برای تحصیل اثر گذاشته است و روشهای موثر باعث افزایش انگیزه گردیدهاست. همچنین به دلیل وجود شرایط حاضر و استفاده از آموزش غیرحضوری، طراحی زیرساختهای منسجم و اثربخش جهتارائه آموزش مجازی ضرورت می یابد (محمدی و همکاران سال ۱۳۹۹).

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.