پاورپوینت پولس مسیحی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت پولس مسیحی دارای ۲۰ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت پولس مسیحی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت پولس مسیحی :

پاورپوینت پولس مسیحی

کلید واژه : پولس ، مسیح، بولس، انحراف
پرسش :نظر اسلام نسبت به پاورپوینت پولس مسیحی چیست؟
پاسخ :

فهرست مندرجات

۱ – مذمت پولس در روایات اسلامی
۱.۱ – در کلام امام کاظم(ع)
۲ – پولس منحرف کننده مسیحیت
۲.۱ – پولس در کتاب مقدس
۲.۱.۱ – بررسی روایات در مورد توبه و بازگشت پولس
۲.۲ – اجرت گرفتن در موعظه
۲.۳ – ادبیاتی خاص پولس در تبلیغ مسیحیت
۳ – پانویس
۴ – منبع

مذمت پولس در روایات اسلامی

در روایات مذمتی نسبت به کسی که مسیحیت را به انحراف دچار کرده بیان شده و اسم او را هم بولس اعلام کرده است:

در کلام امام کاظم(ع)

امام کاظم (ع) می فرمایند: اى اسحاق! همانا در جهنم دره‌اى است بنام «سقر». از زمانى که خداوند آن را آفریده، نفس نکشیده است. اگر خداوند به اندازه سر سوزنى به او اجازه تنفس بدهد، بدون شک همه زمینیان را آتش مى ‌زند. و همانا جهنمیها از گرما، بدبویى، کثیفى و عذابهایى که خداوند براى اهل این دره آماده نموده است، گریزانند.
و همانا بدون شک در این دره کوهى است که همه کسانى که در این دره هستند از گرما، بدبویى، کثیفى و عذابهایى که خداوند براى ساکنان این کوه مهیا نموده است، گریزان هستند.
و همانا بدون شک در این کوه شعبی است که همه ساکنان این کوه از گرما، بدبویى، کثیفى و عذابهایى که خداوند براى ساکنان آن آماده نموده است، گریزان هستند. و همانا بدون شک در این شعب چاهى است که همه ساکنان این دره از گرما، بدبویى، کثیفى و عذابهایى که خداوند براى ساکنان این چاه مهیا نموده است، گریزانند. و همانا بدون شک در این چاه افعیى است که همه اهل این چاه از پلیدى، بدبویى، کثیفى و سمهایى که خداوند عزّ و جلّ در نیش آن براى اهلش مهیا نموده است، گریزان هستند. و همانا و بدون تردید در شکم این افعى هفت صندوق است که پنج نفر از امتهاى گذشته و دو نفر از این امت در آن هستند.
عرض کردم فدایت شوم این پنج نفر و دو نفر کیستند؟ فرمودند: آن پنج نفر عبارتند از: « قابیل » که « هابیل » را کشت، نمرود که با حضرت ابراهیم علیه السّلام در باره وجود خدا بحث کرد و منکر خدا شد و گفت: من زنده مى‌کنم و مى‌میرانم، فرعون که گفت: من بالاترین خداى شما هستم، یهودا که گروهى را یهودى نمود، بولس که عده‌اى را مسیحى نمود.

پولس منحرف کننده مسیحیت

و مطابق منابع دیگر نیز پولس مشهور همان کسی است که مسیحیان را منحرف کرده است: “پولس در ابتدا یهودی متعصّبى بود که ن صاری را اذیت میکرد و در کارشان اخلال مینمود، ناگاه بطور بى‌سابقه تغییر عقیده داد و گفت: در حالت بیهوشى مسیح مرا لمس کرد و از اسائه ادب نسبت به پیروانش ملامت و منع نمود و من بمسیح ایمان آوردم و مرا مأمور کرد تا در ترویج انجیل بکوشم.
پولس همان است که ارکان مسیحیّت فعلى را محکم کرد و گفت: «ایمان بمسیح در نجات انسان کافى است و احتیاج بعمل نیست» و پولس بود که گوشت خوک و میته را بر نصاری حلال کرد و از ختنه و از بسیار چیزها که در تورات بود نهى کرد با آنکه تورات مورد تصدیق انجیل بود و جز اشیاء معدودى

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.