پاورپوینت محمدمهدی جعفری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت محمدمهدی جعفری دارای ۱۲ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت محمدمهدی جعفری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت محمدمهدی جعفری :

محتویات

۱ ولادت

۱.۱ تحصیلات

۲ آثار
۳ وابسته‌ها

ولادت

در سال ۱۳۱۸ش در در روستای دهقاید شهرستان دشتستان از توابع استان بوشهر متولد شد.

تحصیلات

وى تحصیلات ابتدایى را در برازجان گذرانید. لیسانس زبان و ادبیات فارسى رادر سال۱۳۴۰ش. از دانشگاه شیراز، فوق لیسانس زبان و ادبیات عرب را در سال ۱۳۵۴ش. از دانشگاه تهران و دکتراى فرهنگ عربى و علوم قرآنى را در سال ۱۳۶۷ش. از دانشگاه تهران اخذ کرد. وى همچنین سابقه مبارزات سیاسى فراوانى را به همراه دارد. او در سال‌های ۱۳۴۲ و ۱۳۴۳ در دادگاه‌های بدوی و تجدید نظر نظامی شاه، محاکمه و به چهار سال زندان محکوم شد.

در زندان از فرصت پیش آمده استفاده کرد و ضمن آموختن برخی از درسهای ممکن، به نوشتن تقریرات درس تفسیر سیدمحمود طالقانی همت گماشت و سه جلد از تفسیر «پرتوی از قرآن» طالقانی بدین وسیله تنظیم و تدوین شد.

استاد جعفرى، در علوم دینى و ادبیات و زبان عربى و فارسى کوشش‌هاى بسیار کرده و مطالعات قابل توجهى در زمینه نهج‌البلاغه دارد. دکتر جعفرى در دوره اول مجلس شوراى اسلامى، به نمایندگى از مردم دشتستان انتخاب شد.

عضویت در هیات علمى دانشکده ادبیات دانشگاه شیراز، همچنین همکاری در دانشکده علوم حدیث شهر ری و تدریس متون عربی و نهج‌البلاغه از دیگر فعالیتهای ایشان است.

او در سال ۱۳۸۵ با رتبه استادی از دانشگاه شیراز بازنشسته شد، ولی همچنان در دانشگاه شیراز و دانشگاه‌های دیگر به تدریس نهج‌البلاغه ادامه می‌دهد.

آثار

از دکتر جعفرى مقالات بسیارى در مطبوعات کشور به چاپ رسیده است. همچنین کتاب «تصحیح و ترجمه

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.