مدل‌سازی و آنالیز حساسیت پروژه REDD در راستای کاهش انتشار گاز دی اکسید کربن (مطالعه موردی: جنگل‌های هیرکانی استان گلستان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مدل‌سازی و آنالیز حساسیت پروژه REDD در راستای کاهش انتشار گاز دی اکسید کربن (مطالعه موردی: جنگل‌های هیرکانی استان گلستان) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدل‌سازی و آنالیز حساسیت پروژه REDD در راستای کاهش انتشار گاز دی اکسید کربن (مطالعه موردی: جنگل‌های هیرکانی استان گلستان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدل‌سازی و آنالیز حساسیت پروژه REDD در راستای کاهش انتشار گاز دی اکسید کربن (مطالعه موردی: جنگل‌های هیرکانی استان گلستان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدل‌سازی و آنالیز حساسیت پروژه REDD در راستای کاهش انتشار گاز دی اکسید کربن (مطالعه موردی: جنگل‌های هیرکانی استان گلستان) :

تعداد صفحات : ۱۸

با توجه به روند افزایشی تخریب جنگل‌های هیرکانی و سهم قابل توجه ایران در انتشار گاز دی‌اکسید کربن، پروژه کاهش انتشارات ناشی از جنگل‌زدایی و تخریب جنگل (REDD) در نه گام و دو سناریو در استان گلستان اجرا شد. در سناریوی مبنا روند تغییرات گذشته کاربری اراضی ادامه یافت. به این منظور تغییرات کاربری اراضی با استفاده از تصاویر لندست سال‌های ۱۳۶۳، ۱۳۸۷و ۱۳۹۷ بررسی شد. مدل‌سازی پتانسیل انتقال با استفاده از شبکه عصبی پرسپترون چندلایه انجام شد و تغییرات کاربری آتی تحت سناریوی مبنا در بازه ۳۰ ساله (۱۴۲۷-۱۳۹۷) پیش‌بینی گردید و میزان انتشار گاز CO2 برآورد شد. در سناریوی پروژه بخشی از فعالیت‌های جنگل‌زدایی کنترل و با توجه به اهمیت نرخ موفقیت پروژه و نرخ تراوش در انتشار گاز CO2، با تغییر نرخ تراوش (۱۰، ۲۰، ۳۰، ۴۰ و ۵۰ درصد) و نرخ موفقیت پروژه (۹۰، ۸۰، ۷۰، ۶۰ و ۵۰ درصد) اثربخشی سناریوی پروژه بررسی شد. در این راستا، منطقه مورد مطالعه بر اساس رویکرد برآورد چندمعیاره به دو بخش منطقه پروژه و منطقه تراوش تقسیم گردید. بر اساس نتایج در بهترین حالت (نرخ موفقیت و نرخ تراوش ۹۰ و ۱۰ درصد)، میزان انتشار گاز CO2 در منطقه پروژه از میزان ۳/۵۷۳۹۶۸ تن در سناریوی مبنا در سال ۱۳۹۸ به میزان ۵/۶۶۲۶۵ تن در سال ۱۴۲۷رسید. در بدترین حالت (نرخ موفقیت و نرخ تراوش ۵۰ درصد) نیز نسبت به سناریوی مبنا کاهش انتشار مشاهده شد. این در حالی است که اگر هیچ رویکرد مدیریتی جهت حفاظت پهنه‌های جنگلی در استان گلستان اجرا نگردد، میزان انتشار گاز CO2 در انتهای سال ۱۴۲۷ بمیزان ۹/۶۶۲۶۵۵ تن خواهد رسید.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.