ارزیابی تاثیر اعتماد به برند، تجربه برند، کیفیت ادراک شده خدمات و نوآوری سازمانی بر وفاداری مشتریان با نقش میانجی رضایت مشتریان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی تاثیر اعتماد به برند، تجربه برند، کیفیت ادراک شده خدمات و نوآوری سازمانی بر وفاداری مشتریان با نقش میانجی رضایت مشتریان دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی تاثیر اعتماد به برند، تجربه برند، کیفیت ادراک شده خدمات و نوآوری سازمانی بر وفاداری مشتریان با نقش میانجی رضایت مشتریان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی تاثیر اعتماد به برند، تجربه برند، کیفیت ادراک شده خدمات و نوآوری سازمانی بر وفاداری مشتریان با نقش میانجی رضایت مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی تاثیر اعتماد به برند، تجربه برند، کیفیت ادراک شده خدمات و نوآوری سازمانی بر وفاداری مشتریان با نقش میانجی رضایت مشتریان :

سال انتشار : ۱۴۰۰

تعداد صفحات : ۲۰

از جمله مهمترین عوامل موفقیت سازمان ها در دنیای رقابتی امروز، جلب رضایت مشتریان از خدمات ارائه شده و بهدنبال آن ایجاد حس وفاداری در آنهاست؛ چراکه هیچ سازمانی بدون مشتریان رضایتمند و وفادار نمی تواند دوامبیاورد. عوامل متعددی می تواند بر رضایت و وفاداری مشتریان تاثیرگذار باشد که همگی ناشی از عملکرد سازمان دربرخورد با مشتریانشان است. این پژوهش به بررسی تاثیر عواملی همچون اعتماد به برند، تجربه برند، کیفیت خدماتادراک شده و نوآوری سازمانی پرداخته است. هدف اصلی این پژوهش بررسی تاثیر اعتماد به برند، تجربه برند، کیفیتخدمات ادراک شده و نوآوری سازمانی بر وفاداری مشتریان با نقش میانجی رضایت مشتریان می باشد. این تحقیق ازنظر هدف کاربردی و بر اساس روش گردآوری دادهها، توصیفی و از حیث ماهیت از نوع پیمایشی است. جامعه آماریاین پژوهش، مشتریان فروشگاه اینترنتی دیجیکالا بوده که با توجه به گستردگی جامعه آماری، از فرمول نمونه گیریاز جامعه نامحدود تعداد ۲۶۷ نفر بعنوان نمونه انتخاب شدند. برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه محقق ساخته شامل۳۴ پرسش استفاده شد که روایی و پایایی آن مورد تایید قرار گرفت. در این تحقیق از طریق آمار استنباطی، نرمالبودن دادهها و ضریب همبستگی آنها مورد بررسی قرار گرفت. سپس به محاسبه مدل معادلات اندازه گیری (برایروایی سازه( هر یک از متغیرهای تحقیق با استفاده از تحلیل عاملی تاییدی پرداخته شد. پس از آن محاسبه و برازشمدل مفهومی با استفاده از مدلسازی معادلات ساختاری که آمیزهای از نمودار تحلیل مسیر و تحلیل عاملی تاییدیاست، انجام شد. و در نهایت با استفاده از خروجی های به دست آمده از نرم افزار اس پی اس اس و لیزرل و تحلیلمسیر محاسبه شده برای ارتباط بین هر یک از متغیرهای فرضیه های مطرح شده در این پژوهش مورد بررسی قرارگرفتند. نتایج بدست آمده از این پژوهش نشان داد که اعتماد به برند، تجربه برند، کیفیت خدمات ادراک شده و نوآوریسازمانی بر رضایت مندی مشتریان تاثیر مثبت و معناداری دارد. همچنین نتایج نشان دهنده آن است که رضایت مندیمشتریان بر وفاداری مشتریان تاثیر مثبت و معناداری دارد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.