پاورپوینت جوش فورجینگ


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت جوش فورجینگ دارای ۱۶ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت جوش فورجینگ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از مطالب داخلی اسلاید ها

پاورپوینت جوش فورجینگ

اسلاید ۴: تکنولوژی جوش سر به سر میلگرد، فورجینگدر روش جوش سر به سر میلگرد مخلوط گاز اکسیژن و استیلن توسط یه مشعل در نقطه اتصال ایجاد حرارت می نماید و دو سر مقطع برش خورده را به دمای خمیری (۱۳۰۰-۱۲۰۰) می رساند پس از اینکه نقطه اتصال به دمای مورد نظر رسید توسط کلید الکتریکی زیر دست کاربر اعمال فشار بر روی میلگرد ها توسط پمپ هیدرولیک صورت می گیرد. اعمال فشار ایجاد شده باعث می شود که اتم های تشکیل دهنده میلگرد جابجا شده و از یک سر میلگرد به طرف دیگر منتقل شوند که این امر باعث ایجاد اتصال شده و یکپارچگی آرماتور را باعث خواهد شد. در این روش چون دو سر میلگرد از یک جنس بوده و پیوند صورت گرفته از طریق جابجایی مولکول ها و بدون هیچ گونه فلز افزودنی می باشد در نتیجه اتصال ایجاد شده با همان کیفیت میلگرد پایه می باشد.

اسلاید ۵: متعلقات دستگاه جوش سر به سر میلگرد (gas pressure welding) و نحوه انجام جوشکاری فورجینگ میلگرد

اسلاید ۶:

اسلاید ۷: کاربردهای این روش :-جوشکاری میلگردهای فونداسیون- جوشکاری میلگردهای دیوارها وستونها-جوشکاری میلگردهای شمع ها-جوشکاری میلگ

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.