پاورپوینت پیاز درمانی (۲)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت پیاز درمانی (۲) دارای ۱۲ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت پیاز درمانی (۲)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از مطالب داخلی اسلاید ها

پاورپوینت پیاز درمانی (۲)

اسلاید ۴: ۳- خونریزی و ترشحات تیره رنگ غیر معمول یا افزایش ترشحات سفید و زرد واژینال در طول درمان، نوعی تخلیه رحم از عوامل عفونی و غیره است.

اسلاید ۵: ۴- به غیر از بانوان باردار (به دلیل خطر سقط جنین) و بانوانی که به علّت مشکلات معدی قادر به استفاده از این ترکیب نیستند، این روش تقریبا هیچ منعی برای سایر بانوان ندارد.۵- این روش درمان، محدودیت سنی ندارد.

اسلاید ۶: ۶- در صورت امکان از آب چشمه و یا چاه استفاده کنید.در غیر اینصورت آب لوله کشی را چند ساعت در ظرفی روباز نگهداری کنید تا کلر آن خارج شود.۷- استفاده منقطع از این نسخه، فایده چندانی ندارد.اگر انجام این روش، یکی دو روز دچار وقفه شد می توانید درمان را ادامه دهید ولی در صورت وقفه طولانی تر بهتر است درمان را از نو شروع کنید.

اسلاید ۷: ۸- در صورت داشتن مشکل معدی، می توانید استفاده از محلول را به دو سه ساعت بعد از غذا موکول کنید.۹- در طول درمان از یبوست اجتناب کنید.۱۰- توصیه می شود در طول درمان، استفاده از داروهای شیمیایی(به ویژه انواع داروهای هورمونی و تحریک کننده تخمک گذاری) را کنار بگذارید. با این حال، انجام این روش، همزمان با مصرف داروهای شیمیایی یا درمان های دیگر طبّ سنّتی مانعی ندارد.

اسلاید ۸: ۱۱- اختلالاتی در نظم قاعدگی یا میزان خونر

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.