پاورپوینت بررسی معماری هتل Loisium در استرالیا اثر معمار مطرح استیون هول Steven Holl


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت بررسی معماری هتل Loisium در استرالیا اثر معمار مطرح استیون هول Steven Holl دارای ۴۸ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت بررسی معماری هتل Loisium در استرالیا اثر معمار مطرح استیون هول Steven Holl،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت بررسی معماری هتل Loisium در استرالیا اثر معمار مطرح استیون هول Steven Holl :

پاورپوینت بررسی معماری هتل Loisium در استرالیا اثر معمار مطرح استیون هول Steven Holl

توضیحات متن توسط معماران ارائه شده است. در حاشیه شهر زیبا از Langenlois ، در استرالیا در فاصله یک ساعته غرب شهر اصلی ، یک مرکز شراب جدید و تسهیلات بازدید کنندگان در یک تاکستان انگور به آرامی شیب دار جنوبی ساخته شده است تا میراث محلی غنی از یک منطقه شامل مراکز شرابگیری  باشکوه را جشن بگیرند. این شبکه زیرزمینی تاریخی که شامل معابر سنگی ۹۰۰ ساله است ، زیربنای طرح شهری این شهر است. محور شمال به جنوب شبکه تکرار خانه های باروک در بالا است و نشان می دهد وجود یک شهر دوم در زیر آن قابل مشاهده است.
این پروژه از سه بخش تشکیل شده است: طاق های موجود ، که در دسترس بازدید کنندگان قرار گرفته است ، مرکز شراب ، و هتل Loisium Wine و Spa Resort. هندسه سیستم طاق به یک زبان فضایی سه بعدی انتزاعی تبدیل شده است. این زبان پایه و اساس معماری مرکز شراب و هتل را تشکیل می دهد ، که در آن هر عنصر پروژه از فضاهای منحصر به فرد طاق ها گرفته شده و به آن مربوط می شود ، در حالی که همزمان دارای خصوصیات فردی از فضا ، مواد ، نور و تجربه می باشد. شهر ، فاصله هندسی ردیف های تاکستان از طریق منظره ای که سه عنصر را به هم وصل می کند ، پیوسته است. پلان مربع ۵۳ متر X 53 متر با هندسه سخت ردیف های تاکستان اطراف مطابقت دارد. با ارائه انواع فعالیت ها و انواع اتاق ها ، هتل Loisium Wine و Spa Resort تجربیات متنوعی را به میهمانان و بازدید کنندگان ارائه می دهد. مواد و پالت های زمینی همراه با مناظر منظره اطراف ، ارتباط و ارتباط محکمی بین هتل و متناسب با آن ایجاد می کنند.

 پاورپوینت بررسی معماری هتل Loisium در استرالیا اثر معمار مطرح استیون هول Steven Holl
فهرست مطالب

مقدمه

مشخصات هتل لویزیوم

معماری هتل لویزیوم

ایده و کانسپت هتل لویزیوم

درباره معمار بنای هتل لویزیوم

تصاویر فضاهای داخلی هتل لویزیوم

تصاویر نماهای بیرونی هتل لویزیوم

تناسبات و اندازه ها در هتل لویزیوم

سایت پلان هتل لویزیوم

پلانهای معماری هتل لویزیوم

مقاطع معماری هتل لویزیوم

نماهای هتل لویزیوم

منابع

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.